Podpora uporabnikom

V CGS plus se zavedamo, kako pomembna za vsakdanje delo je hitra in kakovostna podpora. Težave s strojno in programsko opremo imajo izjemen občutek za čas – vedno pridejo takrat, ko jih najmanj potrebujemo. Naša ekipa je tu, da vam priskoči na pomoč, ko jo potrebujete. Tehnična podpora je plačljiva skladno z vašo vzdrževalno pogodbo oz. po veljavnem ceniku za vse nepogodbene stranke.

Pokličite podpornika


Najhitreje boste prišli do pomoči, če pokličete enega izmed tehničnih strokovnjakov. Naš delovni čas je od ponedeljka do četrtka od 8.00 do 16.00 ure in ob petkih od 8.00 do 15.00 ure.

Povežite se na daljavo


Po potrebi lahko podpornik vzpostavi oddaljen dostop do vašega računalnika in težavo odpravi na daljavo. Za vzpostavitev dostopa kliknite na spodnji gumb in sledite navodilom vašega podpornika.

Izpolnite podporni zahtevek


Izven delovnega časa lahko pošljete zahtevek za reševanje vaše tehnične težave. Izpolnite spodnji obrazec in naši podporniki se bodo povezali z vami takoj, ko bo to mogoče.

    Pripnete lahko datoteko do 5MB.

    Splošne informacije

    Za splošne informacije v zvezi z našimi produkti in storitvami nas lahko pokličete na centralno številko. Na ta način vas bomo najhitreje povezali z odgovorno osebo.

    Pokličite nas na 01 530 11 00