Podpora uporabnikom
V CGS plus se zavedamo, kako pomembna za vsakdanje delo je hitra in kakovostna podpora. Težave s strojno in programsko opremo imajo izjemen občutek za čas – vedno pridejo takrat, ko jih najmanj potrebujemo. Naša ekipa je tu, da vam priskoči na pomoč, ko jo potrebujete. Tehnična podpora je plačljiva skladno z vašo vzdrževalno pogodbo oz. po veljavnem ceniku za vse nepogodbene stranke.
Pokličite podpornika
Najhitreje boste prišli do pomoči, če pokličete enega izmed tehničnih strokovnjakov. Naš delovni čas je od ponedeljka do četrtka od 8.00 do 16.00 ure in ob petkih od 8.00 do 15.00 ure.
Izpolnite podporni zahtevek
Izven delovnega časa lahko pošljete zahtevek za reševanje vaše tehnične težave. Izpolnite spodnji obrazec in naši podporniki se bodo povezali z vami takoj, ko bo to mogoče.
Splošne informacije
Za splošne informacije v zvezi z našimi produkti in storitvami nas lahko pokličete na centralno številko. Na ta način vas bomo najhitreje povezali z odgovorno osebo.